Subject: FW: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-24-1711
From: "Terje Kriiseman" <[email-masked]>
To: "hmktallinn menetlus" <[email-masked]>
Cc: "Konkurentsiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2024 15:57:06 +0300

Tere

Austatud kohus

Maksejõuetuse teenistus palub pikendada tsiviilasja nr 2-24-1711 kohtule 
vastamise tähtpäeva seoses suure töökoormusega ning mahukat analüüsi 
nõudvate kohtute poolt eelnevalt edastatud ettepanekutega seoses.

Võimalusel palub Maksejõuetuse teenistus kohtu poolt ettepaneku tegemisel 
määrata täitmise tähtpäevaks vähemalt 20 päeva kättesaamisest. Selline on ka 
teiste kohtunike praktika, kus üldjuhul määratakse vastuse tähtpäevaks 20 
kuni 30 päeva kättetoimetamisest.

Lugupidamisega

Terje Kriiseman

Järelevalve ekspert

Maksejõuetuse teenistus

Konkurentsiameti teenindamisel

 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

+372 667 2701

Tatari 39 | 10134 Tallinn | Estonia

 <https://maksejouetus.konkurentsiamet.ee> 
https://maksejouetus.konkurentsiamet.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, April 2, 2024 12:19 PM
To: Signe Viimsalu < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-24-1711

Tere

Harju Maakohus Tallinna kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):

*	02.04.2024 koostatud kohtunõue, dokumendi koostaja Andres Suik

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

Karin Pärnala

Istungisekretär

Harju Maakohus Tallinna kohtumaja

6200100

Käesolev kiri on Harju Maakohus Tallinna kohtumaja poolt saadetud 
menetlusdokument. Kui Teie ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel 
sattunud teie kätte ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada 
e-posti aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Kiri võib sisaldada 
konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine kõrvalistele isikutele on 
lubamatu.